Kako napraviti ukusan biljni doručak za 3 minuta

Dosta ti je jaja, kobasica, sira, holesterola, zasićenih masti i problematičnog životinjskog proteina? Dosta ti je bolesti? Želiš da pređeš na biljni doručak, ali nemaš predstavu kako? Želiš da ti doručak svakog jutra bude svež i zdrav, ali da ga takođe možeš brzo napraviti?

Želiš da za doručak unosiš vlakna, antioksidante, proteine, ugljene hidrate, omega masne kiseline, vitamine i tako već na početku dana zadovoljiš veliki deo dnevnog potrebnog unosa hranljivih sastojaka? Želiš da se nakon svakog doručka osećaš fenomenalno i da ti svaki doručak bude žurka?!

Sve može. Primer sastojaka se nalazi ispod, a količine određuješ po svojoj želji i potrebama. Ukoliko hoćeš da odeš jedan korak napred, u kašu dodaj neko iseckano zeleno lisnato povrće poput blitve, kelja ili spanaća. Za vizualni prikaz, pogledaj video snimak.

Sastojci kaše

  • Pahuljice (ovas, heljda, itd)
  • Voće (sezonsko, bobičasto, banane, urme, itd)
  • Orašasti plodovi (orasi, lešnici, itd)
  • Semenke suncokreta i bundeve
  • Mleveno laneno seme
  • Mleveni cimet, đumbir i kurkuma
  • Iseckano zelenilo (opcionalno, ali preporučeno)
Ukusan biljni doručak s jagodama i blitvom

Ukusan biljni doručak s jagodama i blitvom

Kako napraviti kašu

  1. Zagrej vodu u ketleru
  2. Sipaj pahuljice od neke integralne žitarice
  3. Sipaj vodu preko pahuljica
  4. Ostavi pahuljice oko 12 minuta i idi obavi neki posao
  5. Nakon 12 minuta pahuljice upiju vodu, nabubre i omekšaju
  6. Dodaj mleveni cimet, đumbir, kurkumu i laneno seme i promešaj
  7. Dodaj orašaste plodove po želji i semenke
  8. Dodaj voće po želji
  9. Dodaj iseckano zelenilo poput blitve, kelja ili spanaća (opcionalno, ali preporučeno)

Jedi polako i uživaj. Unesi zdravlje u svoj život. Unesi vlakna, antioksidante, proteine, ugljene hidrate, omega masne kiseline i vitamine u svoje telo. Neka te zdravlje svakog jutra prati i neka ti svaki dan počinje uz jutarnju žurku.

Ovaj članak je takođe dostupan na: en